FATIN ALIAH
ENTRY Fatin? LINKS twitter facebook instagram tumblr ask FM
apa yang aku buat kat rumah?
Sunday, December 9, 2012 • 9:07 PM • 0 comments
sejak habis spm ni, entah ape-ape je aktiviti aku kat rumah.


hahahaha. itu mukaddimah untuk hari inii. ehehehe.. *tangan di bahu*  ape yg aku selalu buat kat rumah? aku rasa kebanyakkannye makan tidur lah.. plan nak belajar menjahit dengan mak, tapi mak pulak tak ready nak ajar aku. katanya banyak lagi baju die nak jahit. dia cakap tunggu keje dia semuanya tu siap, baru dia ajar aku menjahit. huh.. alamatnya sampai ke sudah aku tak gerak-gerak belajar menjahit.

so sekarang aku tengah amik lesen kerete. tunggu lesen L keluar and aku akan belajar drivinggggg.. hehehe.. bak kata kawan sekelas aku

"dah puas merempit, engkau nak menge-RACE pulak ea aten?"

so aku apa lagi, iyee kan aje. hehehehe.. dah tutup lah cerite pasal kereta ni, belum masanya lagi lahh. :P

hari ni aku update twitter (sajee nk bagitahu sebab aku tak tau nak cerita ape)


hahaha, aku pepagi buta takda kerja, gi main tranding tu.

lepas dah memain twitter.. perut lapar and makan. kalau takde sarapan sangat, aku just goreng je ape yang ade dalan peti sejuk tu =.=  sob... sob..




I MADE MY OWN BREAKFAST ! yihaaaaa ^^
kalau makan benda-benda yang bergoreng ni komfem lah makan dengan SOS kan?? aku ni bukan lah penggermar SOS, seriously aku tak gemar nak makan SOS. tapi nak buat macam mana kan? =.=''
Thousand Island akak aku sering menjada mangsa aku. nyumm nyumm..

kentang, daging burger and black paper hotdog. *ok la tu daripade takde langsung*

lepas tu air? air pulak kalau aku rajin, aku buat carrot susu. kalau malas aku minum susu jela. hikhik
leceh la kalau carrot susu ni. nak kene blend lagi, ish ai.. nak letak ais lagi.
kalau minum susu panas agak simple and sedapp. hihihihi



aku memang suke letak lebih susu. sebab tu oren lobak semakin menghilang dari pandangan mata,. ahahahah


kalau aku dah kenyang, biasanya aku akan tengok kucing-kucing aku kat belakang rumah tu.. mereka memang tidak dibenarkan masuk ke dalam rumah oleh Puan Mariani, harap maklum! ehehehe
then bila aku dah terlebih bagi makan kat kucing-kucing aku tu, dorang akan kekenyangan. and kerja kucing-kucing tu makan tido jeh! (wahh sodap la kucing-kucing tu hidup ek?)


ini lah kerja harian Si gemok ans Si Stokin ni. makan tido macam aku. hahaha


aku nak cerite pasal kawan aku wewe yang jadi ustazah , kehkeh..
budak kecik tu watak utama dalam cerita aku ni. hahahaha. yg budak besar tu pencetus atau reason kenapa budak tu boleh cakap alif ba ta ulang balik. hahah


hari ni aku chatting dengan kawan aku, name dia shazlina and we all panggil dia WEWE .. haahhaa. jauh kan? tapi dah sebati dah. aahahah.. wewe cakap, kelmarin dia ada ajar adik saudara dia mengaji.. ehehehe.. aku pon mule-mule tak caye sebab kawan aku tu agak brutal sikit. haahaha. so aku caya jela..

hihi, dia cakap, dia ajar adik saudara dia mengaji macam ni .. "alip... ba.. ta..." aku faham ape yang kawan aku sampaikan tu, biasalah budak-budak mestilah belajar sikit-sikit dulu. so, kawan aku tu pon ajar la Alip Ba Ta and then dia suruh adik tu ulang balik alip ba ta tu,, hehehehe.. budak-budak ni memang lurus, buktinya dia jadikan huruf selepas Ta sebagai "ulang balik.. cer tengok video ni. mesti ko faham. hahaaha.




hahaah dah tengok ? faham tak? huh, aku rasa geli hati la bila tengok. aku boleh bayangkan kawan aku tu ajar adik saudara die mengaji and dia arahkan budak tu ulang balik.. hahaha. lawak.. lawak..
yang mengajar dalam video tu ayah die.. sebelum ayah dia ajar, kawan aku ajar dulu. hahhaa

hahaha, aku tak larat la nak menaip lagi.. letih and lapar. ok bye assalamualaikum!


PASTFUTURE
MY Pillow





Thank You





Follow Me?



Owner
Assalamualaikum and Hi! thanks for spending your time to explore my world!



Links?






Tweets




Ask ME




Stories

  • Aku Anak Bongsu, Tapi Ade Adik. Hebat Bukan??
  • NEW LIFE ??
  • Just Around The Corner
  • Salam Aidilfitri
  • Salam Kemerdekaan :)
  • Hari Koperasi Aku Yang Terakhir di Sekolah!
  • my favourite cousin !
  • sometimesss U_U
  • re-post
  • KRS-SMKIS is the winner !