FATIN ALIAH
ENTRY Fatin? LINKS twitter facebook instagram tumblr ask FM
NEW LIFE ??
Friday, November 30, 2012 • 8:44 PM • 0 comments
hai, assalamualaikum.. LAMEEEEEEEEEE gilerr tak sentuh kau wahai blog. agak-agaknye kalau kau ni rumah, dah bersarang dah agaknye. hihihi .. before that, aku nak ucapkan kata-kata keramat ni..


"WELCOME TO YOUR NEW LIFE"

kata-kata tu untuk aku lah ok?.. aku dah habis spm pade 27 november hari tu, untuk candidate yg habis 6 november.. selamat berjuang and the most important thing aku nak cakap "jangan jeles" kehkehkeh .. budak2 yang amik ICT berjaye buat aku jeles sebab dorang dah habis dulu. *ciss tak guna

habisssss je paper biology hari tu, aku SENYUM tanpa henti.. percayeeee lah cakap aku. hahaha.. macam orang sewel pon ade gak. tapi kesah pulak aku? hahaha .. komfem lah amik gamba mase last paper hari tu .. aku bakal merindui uniform sekolah tu. entri ni akan jadi agak panjang sebab aku combine dari sebelum SPM sampai habis SPM. maklumlah, aku agak teruje bile dapat buat entri untuk blog aku setelah sekian lamenyeeeee . (T_T) *nangis jap

*
*
*
aku mulakan entri aku dengan hari terakhir sebelum aku mule SPM ok?

ini PAGI2 lagi. kami on the way nak pergi baca yasin. so saje2 snap. baca yasin terakhir di sekolah.. sob.. sob.. sob...
see! happy gilerrr kitorang. sume dok tunjuk gigi. kahkah 
*tadi sedih, ni happy pulak?

kalau ikut rutin mingguan, lepas baca yasin kami ade gap beberapa mninit..
ape lagi? GOSSIP lah ramai2. kahkah.. aku pon tak tahu ape yg kusyuk sangat SYIKA cerite kat aku tu ?

aku ,zatul and syika. mana syikin??? ohh.. si minah lagi sorang tu komfem BELUM DATANG!
hobi die datang sekolah lambat. otai lah katakan! sorry syikinn. hukhuk

syg korang. muahh3 . KAHKAH

SUSUN MEJA !! *SPM dah dekat. dup dap dup dap hahaa

ni sume muka puas hati sebab dah habis susun meja

yang ni sume orang duduk sebut LEMBUUUUUU
yang aku boleg datang blur tak sebut.. its ok.. kita snap lagi skali!

ok. THIS TIME aku sebut LEMBUUUUUU.. *bangge (T_T)

konon tengah pakai dress. padahal baju sekolah ! * tak guna

ini bukan simbol COPP ! tapi.. bak kata ATAN (zatil, my friend) itu simbul "jemput"
*jemput ape pon aku tak tahu lah. tapi nampak cute, so follow jelah dorang. kahkah

budak empat orang ni memang sentiasa bersamaaa.
*teruja sebab nampak tinggi sikit dalam gamba ni. adakah aku tonjet kan kaki???

DALAM DEWAN ! *majlis terakhir untuk SPM

aku rasa yg aku memang tak sesuai pakai cemin mata.
*alhamdulillah setakat ni tak rabun

kesian kitorang kene bersila dalam dewan. maklumlah, meja dah susun.


*
*
*
SPM PUN BERMULA DAN BERAKHIR~

mungkin aku akan cerite dalam entri lain pengalaman aku jawab exam 
*cehh! siap ade pengalaman tu.. gambar-gambar ni semue gambar muka happy je sebab dah habis exam! hehehe.. kenangan woi kenangan.. tak cukup simpan dalam kepala hotak, simpan lagi kenangan dalam blog.

with my BESTFRIEND . zatul ni kawan aku dari tadika,
percaya lah ok? tak kan aku nak tipu korang pulak. lame kan aku belajar dengan die.
sebab tu keluar title bestfriend. kahkah

ok! semua tunjuk muka teruja habis SPM~
terutama yang paling kanan sekali, hamekkk kau ! ternganga mulot..

zatul mana? dia lah yang snap pic ni. thanks atul.
Fatin Aliah yang agak malas nak ber-posing

kami berempat lagiii .. *bosan ea?

ok, ini asyikin dengan WEWE (shazlina)
memang jelas sekali bahawa wewe gembireeeee

i LOVE this pic so much coz everyone nampak happy.
except budak yg pegang paper bag pink tu. macam tengah nyanyi lagu Negaraku pon ade gak!

syikin memang dengan gaya die yg extream dan aku dengan gaya Negaraku
(T_T) *nangis lagi

budak bag pink tu tak sabar nak balik. tak sabar nak menjalani kehidupan bebasss. kahkah

okay, wahai tempat parking motosikal, KAMI bakal merindui mu.. 
terutama syikin yang banyak pengalaman pahit kat situ, KAHKAH

*
*
*

THE NEXT DAY
kami deciced nak pergi hangout bersame, ok.. memang nak buat jamuan untuk kelas. but cancel atas sebab-sebab tertentu.. so kami keluar berempat je !! cayalahhh. hahaha

aku pilih untuk pakai long skirt, long sleeve. pokoknyaa suma long-long lahh

kononnyaa, si adik dan si akak :P

aku dan syikin (nampak sangat aku dah letih nak buat entri ni)

hahaha. tempat yang same , orang yang same. *tak guna


cincin berkembar LOVE tu , aku pon ade jugak. tapiiii aku lupe nak pakai.
sedih gile, dorang bertiga pakai. sampai aku boleh pulak lupe? ciss tak guna. haha
mybe sebab aku ni jenis manusia yang tak suka pakai barang kemas.. 
masa kecik-kecik dulu ada la jugak mak pakaikan aku anting-anting, habis aku tanggalkan =.=
itu cerite dulu sampai sekarang tak suke pakai barang kemas macam cincin bla.. bla.. bla..



ini muka puas hati. faham?? puas hati..
hahaahahahhaa *gelak jahat

aduh hai... bile dah gelak-gelak dengan member, penat pulak.
acano nak balik nie...... hhahah

aku dah tak larat nak sambung entri ni.. penat, letih, pening, semua ada..
maklumlah. dah lama tak pegang laptop akak aku nih.. bila tengok screen lama-lama, teros pening.
acano ni? haiyoo.. hahaha



masa aku jalan-jalan dengan member, aku nak beli novel. saje.. dah lame tak baca novel..
hehehe . masuk lah dalam popular tu, tibe-tibe kawan baik aku tu terjumpa pulak novel yg bertajuk 
"Atin, jom kahwin!"
amboooooii tajuk novel ni menarik perhatian aku. maklumlah, nama sama kan?
hehehe. so aku beli AND dalam masa 2 hari aku dah habis baca novel tu..
sebab tu hari ni baru aku mula buat post dalam blog ni.. hahahaha.. konklusinye, cerita tu BEST and menepati selera aku. ok? BEST ok ! 
hahahah puas hati ^_^


ok lah.. i need to go nowww.. tolong kakak ! bye
Assalamualaikum!

sebelum tu. thanks to Zana sebab suke stalk blog akak. HAHAH.. and thanks jugak sebab bagi akak KAD RAYA mase aidilfitri ari tu. thanks ok? babai ^_^






PASTFUTURE
MY Pillow





Thank You





Follow Me?



Owner
Assalamualaikum and Hi! thanks for spending your time to explore my world!



Links?






Tweets




Ask ME




Stories

  • Just Around The Corner
  • Salam Aidilfitri
  • Salam Kemerdekaan :)
  • Hari Koperasi Aku Yang Terakhir di Sekolah!
  • my favourite cousin !
  • sometimesss U_U
  • re-post
  • KRS-SMKIS is the winner !
  • reaksi muka ketika ber-facebook
  • With My Beta Malaya(s) again !