FATIN ALIAH
ENTRY Fatin? LINKS twitter facebook instagram tumblr ask FM
Just Around The Corner
Sunday, September 9, 2012 • 7:59 AM • 0 comments
Sijil Pelajaran Malaysia is just around the corner (menggelabah aku rase)
jantung aku pun Dup Dap Dup Dap Dup Dap dengan lajunye!

Tujuan Aku Nak Cemerlang/Berjaya:
  1. Gembirakan Hati Mak Ayah/nenek/ family
  2. Gembirakan Hati Guru-guru
  3. Gembirakan Hati Diri Sendiri
  4. Nak Dapat Hidup Yang Lebih Sempurna
  5. Tak Nak Ketinggalan~
semue orang nak berjaya kan?
dalam Islam pun ade cakap "Marilah Menuju Kejayaan"
so?? Jom lah kite menuju keyaan? (sedang memotivasikan diri)
Fatin Aliah, please.. kau tu puteri bongsu kepade Puan Mariani dan Encik Yahya.
Make Them Happy please !!!! (termotivasi dah) haha
tapi... kalau nak berjaye.. tak boleh la saje2 goyang kaki.. tibe2 berjaye, hahaha lawak benau

Cara-cara Nak Cemerlang/Berjaya
  1. Usaha
  2. Doa/Ibadat
  3. Tawakal
  4. Yakin
  5. dont give up
walaubagaimanepun, aku ni takde pendirian and tak tau ape nak buat after SPM.
(need counselor) hehehehe
ok.. aku tak akan update blog until my SPM done!
now, aku nak mintak maaf kat semueeee readers yang ade
yelah, mane tau aku tersalah type ke dalam entri2 aku yg ade tu?
im so so so so sorry ok? thanks ^_^

***

To Readers : 
Please doakan untuk kejayaan aku.. aku hargai doa korang tu tau! ^^,

and To my Best Friends :
from left: syikin,zatul,syika and me (peace no war)
Selamat ber-SPM ok kawan-kawan?? hehehe
sayang korang semue.


Assalamualaikum~ babai :)




PASTFUTURE
MY Pillow





Thank You





Follow Me?



Owner
Assalamualaikum and Hi! thanks for spending your time to explore my world!



Links?






Tweets




Ask ME




Stories

  • Salam Aidilfitri
  • Salam Kemerdekaan :)
  • Hari Koperasi Aku Yang Terakhir di Sekolah!
  • my favourite cousin !
  • sometimesss U_U
  • re-post
  • KRS-SMKIS is the winner !
  • reaksi muka ketika ber-facebook
  • With My Beta Malaya(s) again !
  • BEST day ever!