FATIN ALIAH
ENTRY Fatin? LINKS twitter facebook instagram tumblr ask FM
KRS-SMKIS is the winner !
Sunday, April 1, 2012 • 1:55 AM • 0 comments
salam sejahtera ;p
firstly.. aku nak ucap tahniah la kepade ahli2 krs yang johan dalam pertandingan kawad kaki peringkat daerah .. korang memang pandai berkawad .. so, u get what u deserve,

lets start our journey beibehh ! kahkah .


 belum pukol 7.30 aku dengan zatul dah sampai kat sekolah .. 
yelahh. konon-konon jam 7.30 dah gerak go to sbpi .. cehh bile sampai, ade yg baru je lepas mandi ..
its ok.. haha .. "Fatin Aliah Tak Kesah Pon"

"macam mane payung die boleh kembang ke atas?"
ok.. bile sampai sane .. SMKIS dapat giliran kedua terakhir .. so masing2 rase lege sebab banyak mase lagi sebelum nak mule kan kawad .. bile dah banyak mase sangat .. hah tengok la ape dah jadi dengan payung cekgu ni .. hahah.. ni yaya yg buat .. haha


bile mase semakin hampir.. mereka buat latihan untuk terakhir kalinya!
chaiyok rakan2 ku! yeah tidak dinafikan masing2 rase NEBES . haha


okey .. masa yang ditunggu-tunggu dah pon tibe .. dorang buat kawad ni betol2.. cantik je aku tengok dari atas .. yela.. aku kan jadi photographer krs. HAHA . ni ak amik gne cam ZATY MALEK ..

bile dah habis kawad memang lah saat2 nak tau keputusan tu mendebarkan!
hah, aku yg tak berkawad pon rase berdebar2.. hahaha .. cehh ..
tak sie2 aku berdebar2.. JUARA jugak keputusannye! Alhamdulillah!
gambar di atas tu Syikin sebagai ketua komander yang bersuara lantang mengambil ape yang patot diambil.. heheehhheeh ..

bile dah menang.. mustahil lah kalau tak ambil gambar kan!
hah ni la mereke yang telah berusaha beserta guru pengiring .. cuti2 pon ade latihan kawad tau .
u are very3 get what u deserve ^^,

tak dinafikan bahawaaaaaa tersangat lah letih hari tu...lepas dah selesai ape sume.. kitorang pon balik.. hehehehe .. tu pon nak citer kat korang ke. 

 SAYA DAN KAWAN SAYA . ilysm friends!
from left> Aku, Syika, Zatul, Syikin <3
thanks syika kerana berkongsi keyaan dengan aku
*syika kasik aku pengan medle tu. hee

k babai
salam!


PASTFUTURE
MY Pillow





Thank You





Follow Me?



Owner
Assalamualaikum and Hi! thanks for spending your time to explore my world!



Links?






Tweets




Ask ME




Stories

  • reaksi muka ketika ber-facebook
  • With My Beta Malaya(s) again !
  • BEST day ever!
  • HAPPY BIRTHDAY "syg" part II
  • HAPPY BIRTHDAY "syg"
  • ketagih ATAU ........