FATIN ALIAH
ENTRY Fatin? LINKS twitter facebook instagram tumblr ask FM
With My Beta Malaya(s) again !
Friday, March 23, 2012 • 3:00 AM • 0 comments
"lamenye tak update blog!" biase la saye busy dengan persiapan menduduki exam dan persiapan menerime result exam.. kahkahkah =..=''''

kalau update blog.. kebanyakannye cerite pasal MEMBER.. BUDAK KELAS.. BETA MALAYA.. SEKOLAH... SCHOOL TRIP.... and so on la.. takde cite pasal lain ke?

HAHA bukan ape.. biase la... aku kan budak sekolah lagi... so kene faham la keadaan aku .. korang tunggu la.. lagi beberape bulan aku akan jadi BUKAN BUDAK SEKOLAH lagi .. hahaa.. so pade saat itu aku akan menjerit kat blog yang aku dah freedom dari segala bala-bala peraturan sekolah ! kahkah

*******************************************
so. bende yang aku nak cerite dalam entri kali ni bukan la pasal "AKU BUDAK SEKOLAH" tapi pasal aku dengan BETA MALAYA(s) iaitu kelas 5 BETA.. *kelas aku la tu

kitorang pergi ke PD untuk join Karnival Jom Masuk U! .. actually sekolah kitorang tak buat pon trip to untuk kitorang U__U *sedih gile kott!!

so..... ZATIL AKHTAR (atan) dan IZZATI SUZA (abu) telah merancang untuk buat trip sendiri .. kitorang cari bas sndri and bayar sendiri .. *moge2 sume dapat masuk U yg best2 sebab dah susah payah nak pegi sane kan!

OK kami bertolak ke PD naik bas.. Nak dijadikan cerita.. bas tu sangat selesa dan cantik! tapi.. perhhh yg drivernye punye la cerewet.. tak kasik makan dalam bas.. what the?? =.='

bile sampai teros masuk tempat tu. memang mcm2 universiti ade.. and mcm2 maklumat dapat.. **k fine aku tau aku poyo bile sebut maklumat

***
bile adh selesai ... dalam kol 12 tu.. budak2 sekola SIS yang lain semue dah balik.. tinggal lah kami iaitu BETA MALAYA .. sebab kami sewa bas sendiri.. so... suka hati lah kalau nak lepak lame2 kat situ pon! yihaa :P

AMIK KAU! DUDUK SITU LAME-LAME 
SAMPAI BOSAN TAK TAU NAK BUAT APE!
NAH MUKE POYO(s) AKU ..KAHKAHKAH.

konon-konon nampak lah muke aku. *yg pink2 tu

entah ape yang member aku cakap sampai aku cemikkan bibir aku tu

OH KAWAN!  im just DISLIKE this picture!

biar aku bagi dialog :P

"SUDAH-SUDAH LER TU ! AKU LEMPANG KARANG!"
kata Fatin Aliah kepada Rasyiqah kerana mengambil gambar curik-curik :P
kahkahkah

ni lah satu-satu nye HEROIN HINDUSTANIS dalam BETA MALAYA !
PAVITRA!!!!!!

bile dah penat-penat melepak kat situ .. dalam pukol 3 kami pon balik lah! karang kalau balik lambat mak kat rumah bising pulak. aiyakk .. maklumlah sume org penat kan! tu yg tidur tu.. actually ramai yang tidur.. tapi aku tak berani nak upload semue gambar karang aku MATI DIBUNUH pulak sebab siarkan gambar dorang yg MEMALUKAN.. kahkah.. tapi jangan risau. nah amik ni gambar mamat ni tido..

HERO HINDUSTANIS TIDUR .kahkahkah *bukan aku yang snap!!!!

oleh kerana ada unsur-unsur jenayah mengambil gambar curi.. lalu aku (Fatin Aliah) mengambil keputusan untuk tidak tidur dengan menahan mata "seperti dalam gambar di atas" .. walaubagaimanapunnnn.. gambar aku tetap diambil. hasilnya, gambar di atas .kahkah


ANTARA TOK DALANG
(maknenye ade lagi budak2 lain yg bergiat aktif dalam kerja2 ni)


ok..ok.. sebelum aku nak stop entri aku .. ni die LEADER(s) kami..
ABU DAN ATAN ^^,
SILA ABAIKAN URL DALAM GAMBAR TU ..
*aku tak sempat nak edit buang url blog lame aku kat gambar tu ,, kahkah..








PASTFUTURE
MY Pillow





Thank You





Follow Me?



Owner
Assalamualaikum and Hi! thanks for spending your time to explore my world!



Links?






Tweets




Ask ME




Stories

  • BEST day ever!
  • HAPPY BIRTHDAY "syg" part II
  • HAPPY BIRTHDAY "syg"
  • ketagih ATAU ........