FATIN ALIAH
ENTRY Fatin? LINKS twitter facebook instagram tumblr ask FM
ketagih ATAU ........
Wednesday, December 14, 2011 • 8:52 AM • 2 comments
assalamualaikum .. ni first entry ! *tak payah tanya kenape ^_^


sebelum cerite kene tunjuk bukti dulu ^^




dah tengok bukti? LAWAK gila kan .HAHA .. pape jela .. itu memang main buaian dengan bersungguh-sunguh tau .. gambar tu aku amik dari blog ZATUL .. "atul ,aku amik gambar dari blog ko ye ,thankyouu darl"

merujuk kepada perkara di atas, yang ketagih ATAU...... tu kan .. sebenarnye nak cite pasal main buaian kat Taman Muhibah dengan kawan-kawan (sumpah macam budak-budak.. tapi ade aku kesah?) .. yela , boleh dikatekan lame la jugak tinggalkan alam Kanak-Kanak .. yelah .. konon-kononnye dah besoooorr .. buaian pon dah lame la TAK main .. abis .. bile main buaian hari tu .. "Perut Aku Rase Ngilu Pulak" .

ehmmm ... nampak macam pelik ayat tu .. tapi tak pelik lah .. sebab aku rase laa Ngilu tu ..
 tapi Ngilu tu ape ekkk? ..

errrmmm ... **buntu ..

okey la .. kite citer bile dah sampai rumah pulak .. tengah-tengah sedap dok baring-baring atas tilam sambil berangan nak tidur tu kan .. tetibe terasa macam badan ni Terhayon-Hayon (macam aku tengah naik buaian tadi) ..

ahh sudah ..

terase macam nak main buaian lagi .. (nasib baik buaian tu jauh dari rumah)

last-last aku tertido . bile bangon dah tak rase lagi dah macam tengah naik buaian .. so , aku bukan ketagih nak main buaian .. tapi aku main buaian tu terlebih-lebih sampai otak tak betul ..


moral daripade entri nie .. berpade-pade nak maen buaian tu ekk ! ^^


FUTURE
MY Pillow





Thank You





Follow Me?



Owner
Assalamualaikum and Hi! thanks for spending your time to explore my world!



Links?






Tweets




Ask ME




Stories