FATIN ALIAH
ENTRY Fatin? LINKS twitter facebook instagram tumblr ask FM
HAPPY BIRTHDAY "syg"
Wednesday, January 25, 2012 • 1:40 AM • 0 comments

birthday siapekah? syg2 bagai? ++,
bhahahahaaa.. ape ko ingat birthday pakwe aku ke? aku mane ade pakwe (**,)
ni birthday kawan-kawan aku la.. iaitu syika and syikin . name lebih kurang kan??

aku dan zatul dah bertungkus lumus plen bufday dorang nih!*untung la bufday awal

kalo nak cerite je takde bukti baik tak payah kan? *aku memang suke kerek2 ni

nah . tengok la, sambil aku tunjuk bukti, sambil aku story-morry :)



korang abaikan la kalau-kalau muke aku buke bajet hot  ..time ni tengah cari port untuk buat bufday dorang ni .. errrmmm .. aku tak tau la berape lame kitorang tunggu, tapi agak lame la jugak baru dapat tempat .. aishhhh !
okey,, bile tenung lame2 .. ade jugak macam muke orang excited !

ni lah die bale nye .... kene tunggu lame-lame baru dapat tempat.. kesian kan jadi budak skola ni?? celebrate dekat-dekat jee ..

muka poyo di atas ini ade lah muke excited habis .. yela.. konon-konon nak buat surprise untuk mereke berdue tu .. ohhh mak! syikin pulak datang lambat.. spoiled tahu! *cykin jgn maraa :P
daripade muke aku elok-elok tersenyum..... terus jadi cenggini >

dah la panas, untuk satu jam... dua jam... tiga jam... baru nak sampai?
aiyakkkk , tension aku lame-lame kt situ *hilang mood aku !


bile dorang sampai !
bertudung hitam = cyka
bertudung hijau = cykin




*ganbar telah disusun mengikut urutan, korang buat la dialog sendiri eh!

hilang segale tension-tension aku , hilang segale kerut-kerut kat dahi aku bile tengok dorang HAPPY cenggini !!
HAPPY BIRTHDAY korang! even kite celebrate lebih awal.. tapi.... biase la... budak sekola.. mane ade mase .. 
*aku dari tadi macam orang tak puas hati jadi budak sekolah
kek tu sangat sedap u know !

penat lah nak abis kan 1 entry ni .. korang tunggu birthday party "syg" aku yang lain ok . babai



PASTFUTURE
MY Pillow





Thank You





Follow Me?



Owner
Assalamualaikum and Hi! thanks for spending your time to explore my world!



Links?






Tweets




Ask ME




Stories

  • ketagih ATAU ........