FATIN ALIAH
ENTRY Fatin? LINKS twitter facebook instagram tumblr ask FM
my favourite cousin !
Friday, June 15, 2012 • 7:23 AM • 0 comments
NURUL HUDA AND ME ..



hah! ... aku ade favourite cousin.. kau ade? ade?
kalau ade "untung laaaa" kalau takde "kesiannyeee"
gurau je jangan amik hati pulak . kehkeh

umur aku dengan huda beze setahun je .huda muda setahun aje dengan aku..
even aku lagi tua dari die.. tapi kitorang nye relationship tak macam adik kakak pon..
kitorang nye relationship macam member rapat .. 
kata ganti nama diri yang kitorang gune "aku kau" and "kak yong"
ehh.. "kak yong" tu bile gadoh je .. hahahhaahhaa =..=''' (pape jelah)

hah.. kalau famly kitorang buat event pape..
di mana ada aku di situlah ada cousin aku tu.. kehkeh
kitorang akan rojer2 dulu !

and then... yang paling best waktu kecik2 dulu..
huda ni suke habiskan waktu cuti akhir tahun die kat MELAKA!!
ye memang tidak dinafikan cuti aku mase dulu2 tak sunyi lah!
sebulan lebih die duduk dengan aku..
bile sekolah dah nak mule die balik KL and aku sunyi U_U wuuu

cepat masa berlalu.. and sekarang aku dah nak abis skola.. 
die pon hampir nak abis skola..
dah tak sempat dah nak spend time together2 ni..
masing2 busy jee .. haihhh =.=''

kalau nak cite pasal aku dengan die.. memang tak abis lah kan..
nah la gamba2 kitorang .. k babai ^_^













ok aku letih +.+ assalamualaikum
semalat malam~




PASTFUTURE
MY Pillow





Thank You





Follow Me?



Owner
Assalamualaikum and Hi! thanks for spending your time to explore my world!



Links?






Tweets




Ask ME




Stories

  • sometimesss U_U
  • re-post
  • KRS-SMKIS is the winner !
  • reaksi muka ketika ber-facebook
  • With My Beta Malaya(s) again !
  • BEST day ever!
  • HAPPY BIRTHDAY "syg" part II
  • HAPPY BIRTHDAY "syg"
  • ketagih ATAU ........