FATIN ALIAH
ENTRY Fatin? LINKS twitter facebook instagram tumblr ask FM
re-post
Saturday, April 14, 2012 • 2:25 AM • 0 comments
RE-POST!

ok.. this is my syst work ! die masuk photographer class ..
and she asked me to be her model ..
YEAH .. memang HENTAM je ..
HARAP MAKLUM>> AKU PELAJAR SAINS TULIN
BUKAN MODELLING or what ever la. hahahaha!!!
tolong jangan gelak kan segala kepoyooan yang ade.. thankss :P








ni betul-betul orang kehausan ni . tak de sivik betul minum air macam tu .. 
DONT TRY THIS AT HOME ..

kok belon-nya terbang-nya di atas-nya ya?
kenapa begitu yaa? (indonesia)

ni lah die kalau budak yang dah bertahun-tahun tak main belon .. muke jadi teruja sebab dapat main belon .. lagi2 anak bongsu , memang tak la nak main belon .. mase kecit-kecit dulu mane ade mak beli kan , (mungkin aku tak ingat) ... kesian


dalam 500 keping gambar yang ade . SEMBILAN je yang senonoh sikit ,tu pon tak berape sangat .haha ..
okey.. babai ..
salam :)





PASTFUTURE
MY Pillow





Thank You





Follow Me?



Owner
Assalamualaikum and Hi! thanks for spending your time to explore my world!



Links?






Tweets




Ask ME




Stories

  • KRS-SMKIS is the winner !
  • reaksi muka ketika ber-facebook
  • With My Beta Malaya(s) again !
  • BEST day ever!
  • HAPPY BIRTHDAY "syg" part II
  • HAPPY BIRTHDAY "syg"
  • ketagih ATAU ........