FATIN ALIAH
ENTRY Fatin? LINKS twitter facebook instagram tumblr ask FM
Salam Kemerdekaan :)
Saturday, September 8, 2012 • 2:44 AM • 0 comments
assalamualaikum..

wahhh lameeeeeeee nyeeeeee tak update blog! BUSY! BUSY! BUSY!
tah ape la result trial aku.. tafffff betul soalan-soalan die!

entri ni akan menjadi sangat pendek, sebab aku nak ucapkan selamat menyambut bulan kemerdekaan
 (aku tau aku lambat wish hari merdeka)

yelah.. mesti ramai fikir yang orang-orang muda sekarang takde patriotik lagi...
hahahha.. salah tu salah! sangat salah!

kalau tak caye tgk ni ,.......






 haaaaaaa.. patriotik tak kami???? hehehe... kau tengok aku, sampai dua bendera aku kibarkan tau!
 (nak kerek sbenanye)
ehh.. komfem la setiap sekolah ade buat sambutan kemerdekaan.. dok berkumpul kt padang.. nyanyi lagu2 patriotik... laung merdeka! merdeka! merdeka!  (aku ingatkan sekolah rendah je buat gitu) hehehee

lokasi : padang sekolah

sume pelajar dok berkumpul kat padang.. panas gile kot! kau bayangkan...

tengok la muke masing2.. excited tau nak nyanyi lagu merdeka. (kahkahkah)
(aku memang mantain dengan senyum nampak gigi tu +_+)


lokasi : kelas 5 Beta

lepas dah puas dok nyanyi2.. jerit2 kat padang sekolah yang agak panas tu.. kami pun balik la ke kelas.... huh bukan belajar pun.. maklumlah.. merdeka katekan... 
(tapi kami belum merdeka.. spm menanti) (U_U)


aku pon tak tau ape yang aku bercerite dengan kawan2 aku tu sampai aku bole buat tangan mcm tu (member sbelah lagi dasyat!) .. ni kerje Ezzati Jalil a.k.a EJ.. die memang cukup pro bab2 snap gambar curi ni..
(tahniah EJ)


 lokasi : Dewan Sekolah

huh.. sampai je kat dewan sekolah ni.. die punye tahap bosan, aku tak tau nak gambarkan pade korang.
 BOSAN GILERRR!!! (hyperbola sudah)

ok.. bile masing2 dah bosan, aku jadi mangse.. oleh sebab aku ni agak SENSETIF bab2 dagu ni.. dorang ganggu hidup aku dengan menyentuh dagu aku yg cukup cukup cukup cukup sensetif bagi aku. 
(korang jahat! ko siap ko! ko siap ko!)

aku pasrah (malas nak layan.. biarkan aje.. budak2 memang begitu)

pehhh! excited habis la muke aku.. siap tunjuk peace dua2 tangan.
hahha.. takpe lah, yang penting aku bahagiaaaa. bahagiaaaaa..

 k babai..
Salam Kemerdekaan untuk semua readers



PASTFUTURE
MY Pillow





Thank You





Follow Me?



Owner
Assalamualaikum and Hi! thanks for spending your time to explore my world!



Links?






Tweets




Ask ME




Stories

  • Hari Koperasi Aku Yang Terakhir di Sekolah!
  • my favourite cousin !
  • sometimesss U_U
  • re-post
  • KRS-SMKIS is the winner !
  • reaksi muka ketika ber-facebook
  • With My Beta Malaya(s) again !
  • BEST day ever!
  • HAPPY BIRTHDAY "syg" part II
  • HAPPY BIRTHDAY "syg"