FATIN ALIAH
ENTRY Fatin? LINKS twitter facebook instagram tumblr ask FM
Hari Koperasi Aku Yang Terakhir di Sekolah!
Friday, June 22, 2012 • 12:06 AM • 0 comments
ini gambar INTRO jer.. belum mule berceriter lagiiiiii. hehehe

nampak tak kemeriahan hari koperasi sekolah aku? kihkih ^^
seronok wehh. jangan jeles boleh tak? haha
hahaha kami merayau gerai2 yg ade.. beli ape yang patot then mentedarah kat kelas kami
*jauh tauuu (atul. comel ko buat muke mcm tu! haha )

okey jom mule CECITER start dari pagi. hahaha

ni muke pagi2 .. muke suci je.. bedak pon still ade kat muke, 
kau tengok lah dah petang karang ape jadi. hahaha

ZATUL | SYIQA | SAYE

kalau ko perasan baju aku waktu pagi kaler PINK..
ko tengok bile da petang kaler ape pulak nanti k. hahaha

SAYE | ZATUL | SYIQA | EJ (at the back one)
(atul memang sentiase tinggi . kat sekolah aku tak boleh pakai high h.)
ha! jeng jeng jeng.. baju aku bertukar dari kaler pink kepade merah.
hahahaha magic tak? kihkih
actly aku tukar baju.. saje tak nak jadi pinky girl. kahkah.. ish malas lah nak citer lebih :P

SAYE | ZATUL | SYIKIN
membeli belah makanan. nak2 syikin. raja segala makanan.. tak sah kalau tak mengunyah dalam kelas.. yang zatul pulak.. kalau dah palar tu lapar sangat . kalau dah kenyang tu kenyang sangat. kahkah.. macam2 lah member aku ni. aiyaakkk

ABU | WEWE | EJAY | CABY
mereke pon memberli belah makanan jugerrrrrr . kehkehkeh 

hahaha ZATUL . nampak sangat wajah kelaparan kau tu.. sarapan tak kat rumah tadi?
hehehehe .


SYIQA
yeahh! ni la die photographer handalan. kahkahkah.
actly gamba2 ni semue dari camre die, nanti aku upld gamba dalam camre aku pulak k .hehe

ermm.. abaikan muke aku yang pelahap nak makan tu.. hahaha
memang syok makan kat dalam kelas.. sebab sejuk and nobody there!!

"bile dah kenyang kitorang men camre pulak"
nah gamba2 yang agak lawak and tah pape je. kahkahkah


sape lompat paling tinggi ni?? hahahaha


abaikan wajah aku =.=''''''''

mase ni belum ready nak angkat.. so muke pon tak ready nak cover2. kahkahkah

hah yang ni dah boleh cover muke dah.. so takde lah muke aku and si dia over excited bebeno. hahahahah

aku pon KUAT tau.. aku pon boleh angkat kawan baik aku ni..
even die lagi berat dari aku. kehkehkeh

yang ni muke excited dapat topi besar yang pada asalnye bakul buatan sendiri. (recycle)
hahahhaa =.=''

"SYIQA AND ZATUL"

hahahaa dorang ni macam2 gaye ader..

saje nak kerek dengan korang yg aku ni warganegara MALAYSIA and...
seorang PEMANDU yg berhemah! hahah

aku bersama sony kesayangan. hahaha walaupun hanya 12.1 megapixel
yang berbaju biru kat belakang tu cikgu BM aku.
 (rajin gile BELIAU masuk kelas walaupun ade 4 orang je)
aku tau bawah meje ni sangat bersepah.. jujur ea.. ni bukan meje aku atau zatul atau syika..
ni meja pavitrenn! 

aku memang sejak azali memang pendek.. kawan aku ni nak lawan hantu galah agaknye
hahahhaa ..  opss kawan! (sambil angkat tangan pade zatul yg sedang menjeling)

walaupun post ni nampak bebenor kami ni MEMAINN je kat sekolah.
kami tetap belajar tau! walaupun belajar KAMUS #ahahahhahaa!!

baru aku tahu muke aku macam ni waktu betulkan tudung..
erm.. actually ade muke yg LAGI TERUK dari muke ni..
#hahahahhhah

kebanyakkan gambar di atas diambil oleh SYIQA ..
budak ni memang rajin. thanks to you. muah. hahahha

atul dah kenyang ye?? hehehe sleeping beuty betoi


wehh aku letih la wehh. aku nak layan drama korea jap.. karang aku sambung gamba2 dalam camre aku pulak.. k bye..












PASTFUTURE
MY Pillow





Thank You





Follow Me?



Owner
Assalamualaikum and Hi! thanks for spending your time to explore my world!



Links?






Tweets




Ask ME




Stories

  • my favourite cousin !
  • sometimesss U_U
  • re-post
  • KRS-SMKIS is the winner !
  • reaksi muka ketika ber-facebook
  • With My Beta Malaya(s) again !
  • BEST day ever!
  • HAPPY BIRTHDAY "syg" part II
  • HAPPY BIRTHDAY "syg"
  • ketagih ATAU ........