FATIN ALIAH
ENTRY Fatin? LINKS twitter facebook instagram tumblr ask FM
Salam Aidilfitri
Saturday, September 8, 2012 • 3:38 AM • 0 comments
Assalamualaikum..
firstly aku nak ucap Salam Aidilfitri untuk semue readers yang beragama Islam.
(aku yakin belum terlambat lagi)
hehehee.. ehh aku nak jugak CERCITER pasal raye aku tahun 2012 ni..

 as usual, ni gambar intro entri kali ni :)

em.. gamba ni kurang seorang.. Nabil takde.. 
haha.. ade lah masalah tertentu die tak ikot balik kampung. ish


cerita bermula di pagi raye.........

ni raya first.. peh.. abang2 aku lah yang paling excited nak raye. kalau ko tak caye, cube ko tengok gamba kat atas tu.. hah.. jelas dan terang bahawe dorang memang excited.. kalah aku ..
(maklumlah, nak exam dah kan mase tu)

lepas dah makan segala ketupat ketupat ketupat ketupat tu semue.. kami pon bertolak ke kampung... 
kami balik hari jeeeee.. tak macam korangg. kihkih

me and my first brother

sajeeee. wat kenangan gamba raye.. KAHKAHKAH

haaa, yang ni pulak gamba bile dah sampai rumah atok..
(tolong abaikan muka aku yang over excited nak jumpa atok)

lepas dah selesai ape sume... aku pun buat muka KEKENYANGAN..
(pehh, waktu ni memang aku kenyang)



4th Aidilfitri

before departure~ my sister and me!
(huhuhuu, seronok amik gamba dengan akak aku sebab bole nampak tinggi)
KAHKAHKAHKAH



 sepanjang perjalanan nak pergi JB tu jauh and aku rase bosan.. penat. lapar.. em.. ape lagi ek 



memule segau jee mate.. ko tengok lepas ni ape jadik dengan akak aku. haha

die punye NYENYAK nye tido sudah pun tergambar dalam gambar di atas.
(sorry sys Diera)
hehehehhee


ayah aku macam tak ready je nak bergamba. ape la akak aku ni. kan dah garang je muke ayah tu. ish... hehehe mak aku pulak mantain CUTE !!! cayalah mum!
then.. lepas dah raye ape sume.. kami pon balik lah..
singgah surau, solat.... (tu pon nak cite ke.. cehh)


mase nak pegi, bosan..
mase nak balik pon bosan..
bile dah bosan, amik gam tak senonoh rupe.. (U_U)
(ape nak jadi anak2 mak ni)





ok la.. aku nak sambung study..
(kire ok la dapat release stress kan?)
babai... Assalamualaikun :)













PASTFUTURE
MY Pillow





Thank You





Follow Me?



Owner
Assalamualaikum and Hi! thanks for spending your time to explore my world!



Links?






Tweets




Ask ME




Stories

  • Salam Kemerdekaan :)
  • Hari Koperasi Aku Yang Terakhir di Sekolah!
  • my favourite cousin !
  • sometimesss U_U
  • re-post
  • KRS-SMKIS is the winner !
  • reaksi muka ketika ber-facebook
  • With My Beta Malaya(s) again !
  • BEST day ever!
  • HAPPY BIRTHDAY "syg" part II