FATIN ALIAH
ENTRY Fatin? LINKS twitter facebook instagram tumblr ask FM
Aku Anak Bongsu, Tapi Ade Adik. Hebat Bukan??
Monday, December 3, 2012 • 11:43 PM • 0 comments
Assalamualaikum... hai..  aku duduk rumah tak buat ape, so kerja aku makan tido, gemokkan badan yang memang tak mungkin akan gemok kerana kadar metabolisma yang agak tinggi lantas penghadaman lancar, no more lemak-lemak tepu and finally, kurus. (pehh, ape aku type ni?)

BACK TO THE TOPIC

topik aku tadi, aku anak bongsu tapi ade adik kan??  iyeee lah.. name adik aku tu Hamdiy .. and mase kecik-kecik dulu, aku ingatkan name die Hamidy.. so i decided nak panggil die Midie.. and bile aku tahu name die bukan Hamidy, aku rasa loser (suka hati aku ubah nama orang lain?) , tapi.. aku rasa die suka nama Midie tu ! (tak rasa loser dah )

dik, pinjam gambar =.=''

SEE ! nampak tak? ade "Midie" .. (ini gambar curi, tapi curi dengan izin. kahkah)


first aku nampak die ni, mase hari sukan sekolah, and die sama rumah sukan dengan aku, rumah LAKSAMANAAA . (mana laksaa? kahkah..) mase tu dia ni Form 1. kecik and comel je.. and kebetulan aku sokong die masa lumba lari tu.. maklumlah, sama rumah kan?

and tibe-tibe aku cakap dalam hati "apesal budak ni comel je aku tengok?"

hahaha, haaaa, tu dia.. aku tak tahu pun mase tu yang Midie ni anak cekgu kelab aku, and adik kepade Muner yg comel tu ! ape yang aku suka kat adik aku ni bile die SENYUM . comel sangat dik.. kalah Minho penyanyi k-pop tu. KAHKAH




and, aku ni suke tengok lelaki pakai songkok.. tapi tolong jangan salah faham la kan? SUKE tu banyak kategori, hahaha. sejuk mate memandang bile pakai songkok. kalau nak lempang pon tak sampai hati. KAHKAH

ok, dah 3 tahun da pun Midie ni jadi adik aku.. and die layan aku betul-betul macam SEORANG KAKAK.. hahaha, yang paling aku ingat, masa die form 1 , dia bagi aku Apollo Cokelatt.. macam tahu-tahu je aku suke coklat ^_^



Midie ni manje and kuat merajuk, biasalah tu.. adik lah katakan.. and i tell you, forever he is my little brother.. selalu mintak nasihat dari aku, and aku yg memberi nasihat ni terasa diri macam akak yang berwawasan. (kahkah takda kena mengena pun hoi ) maklumlah, aku kan anak bongsu. aku asyik terima nasihat je dalam famly? nak bagi nasihat dekat sepupu-sepupu kat rumah nenek tu? sekolah pun belum dorang tu..


Wishes from your sys :
tak lame lagi Midie nak amik result PMR kan? good luck my litttle brother! kalau jadi pindah kat MTD, take care and jgn lupe akak ok? keep in touch! okay bye. assalamualaikum


PASTFUTURE
MY Pillow





Thank You





Follow Me?



Owner
Assalamualaikum and Hi! thanks for spending your time to explore my world!



Links?






Tweets




Ask ME




Stories

  • NEW LIFE ??
  • Just Around The Corner
  • Salam Aidilfitri
  • Salam Kemerdekaan :)
  • Hari Koperasi Aku Yang Terakhir di Sekolah!
  • my favourite cousin !
  • sometimesss U_U
  • re-post
  • KRS-SMKIS is the winner !
  • reaksi muka ketika ber-facebook