FATIN ALIAH
ENTRY Fatin? LINKS twitter facebook instagram tumblr ask FM
One of My Kittens !
Saturday, January 5, 2013 • 7:44 AM • 0 comments
hai, assalamualaikummm.. dak aten membuat entri lagiiiiiii.. *muka bosan*

hari ni aku pergi wedding... erm.. actually aku tak tau wedding siape. hahahahaha.. yang aku tau, datang.. lepas tu makan... makan sekenyang yang boleh sebab komfem mak aku tak masak kat rumah -_-

heheheh, em kalau bab-bab wedding ni malas nak cakap. memang dari dulu sampai sekarang, mesti aku tak amik kisah itu wedding siape... yang aku tau makan... makan.... dan makan... sekarang kau tahu kan perangai aku cam ne? kahkahkah - bukan nak bukak pekung di dadaa.. saje nak kongsi-kongsi... - orang kate sharing is caring.... but GIRLS ! jangan nak share benda yang tak patot pada guys okay? har har

Actually aku tengah malas nak update blog.. tapii.... tapi.. aku ikhlas tau menaip entri ni... serius! harhar
sebab nak share gamba aku dengan my kitten

ini aku dengan si Gimau
em.. jelas sekali terserlah wajah keanakan aku -_-
sila abaikan selipar hodoh tu please T_T

this is my sister... with si Badot
muke die mesti lah matured kan! dah 26 tahun dahhh. hahahha

jap2... aku mengantuk... nak tidur jap... bye

aku suka kucing.. sebab kucing adorable.. ^_^
kau suka tak???


PASTFUTURE
MY Pillow





Thank You





Follow Me?



Owner
Assalamualaikum and Hi! thanks for spending your time to explore my world!



Links?






Tweets




Ask ME




Stories

  • 7 Hari Mencintaumu is Awesomeeee ^_^
  • new headerrrrrrrr....
  • apa yang aku buat kat rumah?
  • Aku Anak Bongsu, Tapi Ade Adik. Hebat Bukan??
  • NEW LIFE ??
  • Just Around The Corner
  • Salam Aidilfitri
  • Salam Kemerdekaan :)
  • Hari Koperasi Aku Yang Terakhir di Sekolah!
  • my favourite cousin !