FATIN ALIAH
ENTRY Fatin? LINKS twitter facebook instagram tumblr ask FM
7 Hari Mencintaumu is Awesomeeee ^_^
Friday, January 4, 2013 • 1:59 AM • 0 comments
bebs! nak tau tak.. aku dah habis baca novel 7 hari mencintaiku... caye tak? caye tak? *angkat kenig*
caye lah, novel yang mengandungi 1048 pages *bagi aku sangat tebal -_-

bagi yang tak tau novel tu yang mane, meh sini aku tunjuk cover die




tebal kan? kan? erm.. sebelum ni aku just baca buku novel yang biase je, takde la tebal macam ni T_T
btw, thanks Abg Shyam sebab post kan novel ni untuk Fatin. thanks ye?? ^_^ *buat muke happy jap*
yelah, my brother yang kat JB tu tak rajin pon nak bagi ape2 kat kiteee T_T *sedih jap*


BACK TO THE TOPIC>

Kenape aku cakap novel ni awesome?

sebab cerite die best, mule-mule baca aku rasa bosan la jugak. mane tak nye! yang si Mia Adriana tu keje nak memaki orang je? panas la jugak hati aku.. ish! tapi lame-lame jalan cerite dia makin seronok, yelah.. hidup ni kan ibarat putaran roda.
Novel ni buat jiwe aku tak tenteram, kalau aku baca pukul 10 malam sampai pukul 2 pagi tak habis-habis, aku tak boleh nak lelap mata sebab aku nak jugaaaaakkk tahu ape jadi lepas tu.. ish! tapi, aku tidur jugak bile teringat nasihat Abg Shyam untuk tidur awal.. yelah, lately ni aku asyik kene serang demam je. Apa kes?

Dalam banyak-banyak watak, watak mana yang aku suka dalam novel ni????

hahaha, sudah tentu lah jawapannye Khuzairi *senyum sampai ke telinge
aku pilih watak tu sebab die penyabar, penyayang, romantik (jangan cakap aku menggatal ea) -_-
selain tu, Khuzairi ni dokter tauuuu! HAHAHAHA i likee *angkat kening lagi 

Siapa watak yang paling aku benci?

Mesti lah watak shakila tu.. ehh macam mane tah ejaan nama die.. tengok, betapa aku benci watak tu sampai aku tak nak tahu macam mana ejaan nama dia. wakakakaaa *gelak jahat
orang macam tu baik kita BAKO JERRR~ hahahahah
selain tu, aku benci mak tiri Khuzairi tu.. Mak Leha, tak senonoh betul perangai.. nasib baik finally dia insaf, kalau takkkk aku BAKO Mak Leha tu jugak. kahkahkah

Apa pengajaran yang aku dapat?


  • kita kalau dah berharta, jangan lupa mak bapakk *amekauuu
  • kalau boleh, tak payah la EGO tu terlalu tinggi, tak ke langit pun ego tinggi ni . huh~
  • jangan mudah percaya kata-kata orang~ tak elok untuk kesihatan.. kesihatan mental ok! hahahaha
  • jage maruah.. jage.. jage............. *tettttt hahahahaha

Dah kot... dah cukup dah cerite pasal novel yang aku baca. Ahahaha T_T *nangis
erm.. ayah aku tak kasik aku kerje.. yelah, lameeeeeee kot aku cuti, tak kan duduk rumah makan tidur je??? aku ni dah la kadang-kadang kaki shopping.. tapi aku beringat kalau bershopping ponnnn. Patotkah aku kikis duit bapakkk aku? patot kah??? HAHAHAHA T_T *nangis lagi
takpe lah, ayah aku pon dah bagi GREEN LIGHT kalau nak shopping mintak duit kat dia, sorry k sorry.. aku memang cenggini.. jangan risau, aku tak EGO pon.. tak.. tak... HAHAHAHAHAHA!!!

ok la.. bye Assalamualaikum


PASTFUTURE
MY Pillow





Thank You





Follow Me?



Owner
Assalamualaikum and Hi! thanks for spending your time to explore my world!



Links?






Tweets




Ask ME




Stories

  • new headerrrrrrrr....
  • apa yang aku buat kat rumah?
  • Aku Anak Bongsu, Tapi Ade Adik. Hebat Bukan??
  • NEW LIFE ??
  • Just Around The Corner
  • Salam Aidilfitri
  • Salam Kemerdekaan :)
  • Hari Koperasi Aku Yang Terakhir di Sekolah!
  • my favourite cousin !
  • sometimesss U_U