FATIN ALIAH
ENTRY Fatin? LINKS twitter facebook instagram tumblr ask FM
Sleepy Bear a.k.a Si Malas
Monday, February 11, 2013 • 1:22 AM • 0 comments


Itu diaaaaaaa..... Ayah kesayangan saya yang sedang memeluk sleepy bear also known as Simalas. Tido je kerje dia. Ayah pulak geram dengan teddy tu. Ingat aku je satu satunya manusia yang geram dengan teddy. hahaha.

Conversation with postman

postman: Adik ni Fatin Aliah ke?
Aku : Ha, yela
postman: Ni barang nye. Tak tahu lah bantal ke ape ni
Aku: yeke, okey terima kasih *sambil tulis nama and ic number
postman: Ade kakak keje kat china ke?
Aku: takde. why??
postman: barang ni memang dari china. Cube tengok code2 die semua tulisan china
Aku: ohh, takde pon kakak yang keje kat china *muka blur
postman: Pakwe la kot yang post dari china?
Aku: tak mungkin *muka bertambah blur

Conversation 2 with Ayah

Ayah: Adik, ayah nak pinjam bear lah, nak bawak tidur. Hujan hujan ni best, takde la sejuk.
Aku: Ehh, mana bolehhhhhhhhh. Ayah kan dah ade "teddy bear" (mak aku la teddy bear ayah)
Ayah: Alah, teddy bear tu tak lembut macam ni.
Aku: *ketawe*

Conversation 3 with cousin

Nana: Kakak Fatin! Nana nak tanya boleh?
Aku: Apa dia?
Nana: Siapa bagi teddy bear besar tu?
Aku: Abang akak la.
Nana: Tipu, boyfriend kak Fatin bagi kan? Kak Fatin tipuuu *sambil buat muka annoying*
Aku: Memang lah, boyfriend akak nombo 11 *kecikkan mata*

Conversation 4 with Mak

Mak: Adik, bak sini teddy bear tu.
Aku: *datang kat mak and bagi teddy*
Mak: *pelok pelok and lepok lepok teddy tanpa belas kasihan*
Aku: *Pemerhati setia*
Mak : jangan tuan kau jadi malas macam kau sudah lah ye (mak cakap pade teddy)
Aku: Mane ade malas mak.. erk -_-

and ade lah conversation lain yang entah la. HAHAHAAH
Lepas dapat bear tu, masuk bilik je senyum sebab dah ade member nak pelok puas puas. hahahah. And boyfriend2 saya yang lain jangan jeles okey, terutama boyfriend saya yang bernama favouritepillow coz dah lame i abaikan you, i tak update post baru . KAHKAH. Ini semua poyo!

Thanks Abang Shyam sebab susah payah post sleepy bear yang comel lagi handsome pade saye.
i promise that i will take a veryyyy good care of him, Simalas. hahaha. Comel sangat bear tu! macam abg. Harhar ^_^ k bye 


PASTFUTURE
MY Pillow





Thank You





Follow Me?



Owner
Assalamualaikum and Hi! thanks for spending your time to explore my world!



Links?






Tweets




Ask ME




Stories

  • SPM. I mean before SPM T_T
  • Idioms and Me?? hmm..
  • One of My Kittens !
  • 7 Hari Mencintaumu is Awesomeeee ^_^
  • new headerrrrrrrr....
  • apa yang aku buat kat rumah?
  • Aku Anak Bongsu, Tapi Ade Adik. Hebat Bukan??
  • NEW LIFE ??
  • Just Around The Corner
  • Salam Aidilfitri