FATIN ALIAH
ENTRY Fatin? LINKS twitter facebook instagram tumblr ask FM
Lost World of Tambun
Thursday, May 8, 2014 • 6:48 AM • 0 comments
Assalamualaikum ^_^ hmm.. dah genap setahun aku tak update blog. mood aku hari ni nk buat entry yang sempoi sempoi. Selama setahun aku di matrik, aku tak ada masa nak update, so sekarang aku tengah cuti paaaaanjaaaaang. Im happy! yeay! hahaha *muka happy*

Lost World of Tambun ni salah satu tempat yang aku pergi dan banyaaaak kenangan :)


kami semua pergi atas sebab aktiviti KMM, tak lebih 20 orang pun, mostly classmate. Ada sorang je sesat bukan classmate. haha sorry, dia ikut sebab classmate kami ada sorang je lelaki. tak kan nk biar dia sorang kan?

so let me share all the greatest pictures with you :)


kami pergi ke tambun tu betul betul masa birthday farah, my best friend. untung lah dia ke tambun pada hari birthday! dapat simpan kenangan *senyum ikhlas*
HAPPY BIRTHDAY FARAHANA. i love you :)

selfie untuk memuaskan diri. :)



hahaha selfie selfie dan teruuuuuuus selfie. *takde idea sebenarnya, loser!*

muka muka yang ada ni bukan boleh caya! semua muka marah sebab tunggu driver tak sampai sampai., sudah la kami ni excited bak hanggg. tetiba kena tunggu, memang spoiled la kan. hihihi

***
there you areeeeee!! dah sampai, hehehe.

caption for this single picture is "mmeeeooooowwwww"
kahkahkah *gelak besauuu*

sabar dulu. relax dulu. snap lagi sebelum melangkah ke dalam. hahaha
this is what we call *gila camera*

tak semua ada dalam gambar ni.. aku tak jumpa la gambar yg ada semua org. nanti aku cari la k? hahaha
*maaf kawan kawan*

bila dah masuk tu, kami main dulu permainan yang ada dalam tu, not bad.. ok je. 
kami happy je. hahaha seronok la kene hayuuuun dengan buayan besar tu.
look at my face!! excited betul budak tudung pink tu.. tak reti nak takut agaknya.
why caption for this picture too long?


ini adalah satu perkara yang sangat kejam kerana meletakkan makanan burung atas kepala aku..
aku hanyalah manusia yang mempunyai perasaan takut. *ayat pasrah*

geli okey rasa dipatuk manja oleh burung apatah itu.

ku membiarkan burung di tgn pergi meninggalkan aku, walaupun perit dan sedih,
namun aku merelakan demi kebahagiaan burung itu,
aku tersenyum jika melihat burung itu bebas dari tgn ku.
*ayat ayat cinta hakk tuuuiihhhh*


***
okay, next, masa ni kami dah selesai bermandi manda di Lost World of Tambun
sangat best sebab bersame kawan kawan kan :)


me and my best friend :)

this is the best moment ever as i got a kiss from my best friend!
uhibbuki fillah syg :) 
awak kawan saya dunia akhirat :')

tatkala beliau mencuim kucing parsi besar tersebut,
aku hanya merelakan sahaja.
*ayat pasrah*


and finall kami dah keluar dari Lost World of Tambun tu.
masa ni tengah tunggu orang amik untuk bawa balik kami ke matrik Gopeng Perak tu.
bosan so snap! and abaikan budak sesat kt belakang tu. haha.

macam macam kenangan ada kat sini. salah satunya muka farah di sapu dgn aiskrim kit kat, 
sempena birthday dia yang ke 19.
and idea tu semua datang dari budak lelaki sebelah dia..
budak lelaki tu bukan classmate kami, tapi dia kawan kami :)

i think this is the last picture that i want to share with you all.
thanks for reading my best moment in LWoT!!!
hehehe.. kenangan yang tak akan aku lupaaaa!
i love you friends,
assalamualaikum semua :)





PASTFUTURE
MY Pillow





Thank You





Follow Me?



Owner
Assalamualaikum and Hi! thanks for spending your time to explore my world!



Links?






Tweets




Ask ME




Stories

  • THUMBS UP! for this inner scarf ! yeayy
  • My lovely sister's E-Day ^_^
  • FATINNNNNNN! Think carefully
  • Sleepy Bear a.k.a Si Malas
  • SPM. I mean before SPM T_T
  • Idioms and Me?? hmm..
  • One of My Kittens !
  • 7 Hari Mencintaumu is Awesomeeee ^_^
  • new headerrrrrrrr....
  • apa yang aku buat kat rumah?