FATIN ALIAH
ENTRY Fatin? LINKS twitter facebook instagram tumblr ask FM
My lovely sister's E-Day ^_^
Thursday, April 11, 2013 • 8:52 AM • 0 comments
Assalamualaikum????!!! im back! berminggu minggu aku tutup blog kejap. Orang cakap kalau emosi tak stabil jangan bukak blog, sebab nanti benda yang bukan bukan kita type. HAHAHA. ok abaikan statement tadi. takde kene mengena.

Aku nak dok cerite pasal majlis pertunangan akak aku. FYI, aku ade seorang je kakak dalam adik beradik. Dia la satu satunye kakak yang aku sayang. Jangan jeles ok yang takde kakak tu. HIHIHI

Jom kita balik ke tarikh 16 MAC 2013. Hari pertunangan DIERA and AZRIN. Btw, post aku sebelum ni pon tetang hari pertunangan abang aku yang 1st. Semua nak tunang apa kes? korang tak baca lagi? ini LINK nye.

ok this is my father. Apa apa majlis mesti la ada doa kan? HEHE

Yang ni cincin merisik


dan yang ini gelang tunang. GELANG TUNANG????!!!!
Dengar macam pelik sikit. Selalunya cincin tunang. HAHAHA
akak aku ni memang =..="



Macam biasa, salam bakal mak mertua. hahahahahah
tengok tu!!.. atototototooooo.. suuuuuuwitnye main kiss kiss
HAHAHAHA!


sebelah kanan family bakal abang ipar aku and vice versa la ^_^


HEHEHE aku pon nak gaaaaakkkkk =..="

Kak Ekyn (tunang abang aku), my mum, my sist, me and my BIG brother!



Bakal abang ipar aku kemain suke lagi. HAHAHA 


Yang ni tiba la outdoor nye pun kan. Kitorang kena la teman. HAHAH aku tak tau la apa yang lawak sangat sampai aku gelak TIDAK SOPAN LANGSUNG! 



hahahah... korang perasan tak semua muka kurang ready?
HAHAHAH gambar macam ni la kita patot masuk kat beloggg. KAHKAH


ok last but not least, HAPPY E-DAY my dear sister. I love you.. emmmuuaah.. hahahaha.. sorry sebab lambat update hari bahagiaaaa mu ini..
(POYO TAK AYAT AKU?!)




PASTFUTURE
MY Pillow





Thank You





Follow Me?



Owner
Assalamualaikum and Hi! thanks for spending your time to explore my world!



Links?






Tweets




Ask ME




Stories

  • FATINNNNNNN! Think carefully
  • Sleepy Bear a.k.a Si Malas
  • SPM. I mean before SPM T_T
  • Idioms and Me?? hmm..
  • One of My Kittens !
  • 7 Hari Mencintaumu is Awesomeeee ^_^
  • new headerrrrrrrr....
  • apa yang aku buat kat rumah?
  • Aku Anak Bongsu, Tapi Ade Adik. Hebat Bukan??
  • NEW LIFE ??